для прочитання повної версії, натисніть викачати з сервера
Мета. З'ясувати, як
батьки розуміють «щастя дитини». Обговорити праці відомих педагогів на дану
тему.
Обладнання.
Виставка літератури. Учнівські твори-мініатюри на тему «Моє щастя — це коли .».
Висловлювання видатних людей.
Щоб мати доступ в чудовий
палац, ім'я якому — дитинство, ми повинні перевтілюватись, ставати в деякій
мірі дітьми. Тільки тоді ми зможемо зрозуміти справжнє щастя дитини.
В.О. Сухомлинський
Воспитатель тот, который не
сковывает, а освобождает, не ломает, а формирует, не подавляет, а возносит, не
диктует, а учит, не требует, а спрашивает, переживает вместе с ребенком много
вдохновенных минут.
Я. Корчак
Форма проведення. Відверта розмова.
Відверту розмову з вами,
шановні батьки, я хотіла б розпочати такою новелою В.О. Сухомлинського.
«Тихий осінній вечір.
Заходить сонце. В синьому небі — ключ журавлів. Наша бабуся сидить на лавці
біля тину, дивиться на захід сонця. Я запитую:
— Бабусю, скажіть, для чого
людина живе на світі?
Бабуся усміхається і
говорить:
— Щоб жити вічно.
Я не можу зрозуміти: як це —
жити вічно?
Бабуся говорить:
— Пішли у сад.
Ми ідемо в сад. Там
відцвітають чорнобривці. Бабуся зібрала пучечок сухого насіння цих квітів і зав'язала
у вузлик.
— Підожди до весни, — сказала
вона і поклала вузлик із насінням чорнобривців у сухий куточок.
Прийшла весна. Ми посіяли
насіння. Зійшли маленькі рослини, піднялись, зацвіли. Які красиві квіти
чорнобривці! Зараз вони красивіші, ніж були тоді, восени.
— Ось і людина живе для того,
щоб вічно жила її краса, — сказала бабуся.
— Батьки живуть, щоб
виховувати дітей. А діти, коли стають дорослими, виховують своїх дітей, щоб
вічно жив людський рід.
— А для чого живе людський
рід? — знову запитую я.
— Для щастя.
Так, ми живемо для щастя. Але
що є щастям для маленької дитини? Що вона вкладає в це поняття?
|