для прочитання повної версії, натисніть викачати з сервера
І. Етап орієнтації.
Щоб бути ерудованими, розумними,
наполегливими та кмітливими, ми продовжуємо працювати над розвитком творчих
здібностей. Сьогодні ми запалимо зірочки
нашого успіху, нашого настрою. Але щоб їх запалити, треба виконати правильно
всі завдання. Нас чекає багато випробувань. Вашими вірними друзями мають стати
уважність і кмітливість, швидкість мислення і винахідливість, витримка і
взаємодопомога.
Пропоную вам погратися в гру «Мікрофон».
Що ви очікуєте від нашого уроку? ( - Я очікую…). А для цього ви
повинні бути на уроці якими?
У – уважними;
Р – розумними;
О – організованими;
К – кмітливими;
Р – рішучими;
Т – творчими;
З – здібними.
ІІ. Етап проектування
Розпочати урок я пропоную із знайомства з тими завданнями, які необхідно
виконати сьогодні на уроці.
1.Розминка розуму.
2. Поділ на групи.
3. Мозаїка. Робота в групах.
4. Задача ( метод послідовного вилучення).
5. Підсумок уроку. Сенкан.
Думаю, девізом сьогоднішнього
заняття можна взяти такі слова:
«Не просто слухати, а чути.
Не просто дивитись, а бачити.
Не просто відповідати, а міркувати.
Дружно й плідно працювати».
|