для прочитання повної версії, натисніть викачати з сервера
Мета:
- стимулювати самостійні судження учнів, опираючись на їхній життєвий та читацький досвід;
-
створювати
сприятливі умови для індивідуального самовираження;
-
розвивати комунікативний потенціал, вербальні і
невербальні засоби спілкування (
робота в парах, групах ), мислення, пам’ять;
-
вчити ставити
запитання один одному за прочитаним, знаходити діалоги у тексті, вміти їх
читати без слів автора;
-
виховувати силу волі, характер, любов до живої природи.
Методично – дидактичне
забезпечення уроку:
Ілюстрації,
квіточки, роздатковий матеріал, підручник, додаткова література, конверти із
завданнями, магнітофон.
Тип уроку: урок – діалог.
Форми роботи: фронтальна, парна,
групова, індивідуальна
Інтерактивні технології: елементи ейдетики,
робота в групах, в парах, вправа «Очікування», рефлексія, вправа «Асоціативний
кущ»
Хід
уроку:
І. Організація класу до роботи.
- Подивіться мені в очі. Погляньмо один на одного,
посміхнемося.
Девіз нашого уроку такий:
Працюй наполегливо, швидко, старанно,
Щоб жодна хвилинка не втратилась
марно.
ІІ. Етап проектування і покладання мети.
-
Розпочати нашу роботу я пропоную зі знайомства з тими
завданнями, які чекають на нас сьогодні на уроці. ( Завдання написані на квітці – семицвітці ).
1. Вправа «Очікування».
2. Діалог – перевірка.
3. Хвилинка ейдетики.
4. Робота в групах та її презентація.
5. Асоціативний кущ.
6. Робота
над текстом.
7. Творчі завдання.
- Чого ж навчить кожного з вас
сьогоднішній урок?
|