для прочитання повної версії, натисніть викачати з сервера
Тема. Спільнокореневі слова. Корінь слова.
Мета: формувати в учнів поняття про корінь слова та
спільнокореневі слова, виробляти уміння розпізнавати спільнокореневі слова,
розвивати мислення, увагу, виховувати уважне ставлення до слова
.
Обладнання: підручник « Рідна мова » ( 3 клас ), малюнки,
роздатковий матеріал.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу
Хід уроку
І. Актуалізація опорних знань
- Давайте пригадаємо матеріал, який ми вивчали на
попередньому уроці.
1. Робота з картками
- Я вам роздам картки, на яких буде написано завдання, яке
вам потрібно буде виконати. Будьте уважні у виконанні.
Картка 1.
У поданих словах позначте закінчення і основу:
Ліс, лісовий, лісочок, лісовик.
Картка 2.
У поданих словах позначте корені:
Холодних, похолодало, холод.
Картка 3.
Позначте у поданих словах корінь і префікс:
Промовляти, змова. промова, підмова.
Картка 4.
Позначте у словах закінчення і корінь:
Квіти, квітучий, у квітках.
Картка 5.
Позначте закінчення і суфікс:
Голосистий, голосно
Картка 6.
Доберіть до поданих слів синоніми:
Гостинний – …, пахучий – …, яскравий – …
Картка 7.
Доберіть до слів антоніми: Високо – …, гора – …, сум – …,
сухий – …
Картка 8.
Добавити до поданих слів, що пишуться однаково, але мають
інше значення:
Мити шию – визначні
діти –
Хочу мати –
куди діти –
Пили дерево –
стелю ліжко –
- Ви справилися із завданням. Молодці!
|